ما در یک زمان سریع السیر با تکنولوژی جدید، مناظر اجتماعی و سیاسی همیشه در حال تکامل، و یک اپیدمی بالاتر از آن زندگی می کنیم. هر گونه پیش بینی در مورد آنچه که باید در سال 2020 برای بازاریابون انتظار می رود بدون شک چراغ خاموش آنچه که ما در حال حاضر می بینیم بود.

 
در حالی که به جلو می رویم از امسال چه چیزی می توانیم یاد بگیریم؟ شما می توانید شرط ببندد که همه چیز به تغییر و تکامل به روش های غیر قابل پیش بینی ادامه خواهد داد. چيزي که پارسال کار ميکرد ممکنه الان جواب نداد . هيک، کاري که هفته پيش کردم ممکنه هفته ديونه جواب نداده باشه! پس چگونه می توانید مطمئن باشید که از تلاش های بازاریابی خود بیشترین استفاده را می کنید؟
 
توسعه و فرصت
برخی از راه های شما می توانید سعی کنید در بالای چیزها باقی بماند وجود دارد. هر چه هست، داشتن استراتژی پس از COVID مهم است.
 
از دیگران یاد بگیرید
به عنوان مثال مراقب اطرافین خود باشید. از همسالان و رقبا درس بگیرید. بعضی ها ممکن است به اشتراک گذاری کنند: وبلاگ ها را بخوانید، شبکه را تماشا کنید و هر آنچه را که می توانید در فضای خود مصرف کنید. اما شما می توانید با انجام کارهایی مانند انجام تجزیه و تحلیل رقابتی سایت های دیگر، پیام های تبلیغاتی، هزینه های آگهی، و ایجاد محتوا بیشتر آشکار کنید.