توجه دقیق به تجزیه و تحلیل و نتایج خود را. نگاهی به آنچه شما می بینید و انطباق. آنها آماده شاخه و محور استراتژی بر اساس آنچه داده ها به شما می گوید. باز هم ممکن است چیزی پیش از این کار نمی کند و برعکس.

 
همیشه. شود. تست.
پیدا کردن آنچه مطمئن است از آنچه که قرار است برای کسب و کار خود را کار می کنند, در فضای خود را, و در این زمان خاص یک کار دشوار است. بنابراین تنها راه برای دانستن این برای مطمئن و ماندن در بالای روند در حال تغییر این است که تست. همه ما الان در معرض خطر هستیم -- و در هر زمان شرایط سختی داریم. دانستن یک دوره جدید از عمل، آن را تصمیم گیری های بازاریابی کلان و یا تنظیمات جزئی، کلید است.
 
چه باید آزمایش کرد
به راحتی می توان اینجا نشست و گفت «امتحان کنید تا ببینید چه کار می کند و با آن می روید»، اما این می تواند به معنای خیلی چیزها باشد. همانطور که من لینک این بازگشت به حداکثر رساندن بازگشت خود را در زمان های دشوار، اجازه دهید در مورد جایی که برای شروع اول به عنوان شما نگاه به بالا بردن بازاریابی خود را، افزایش درآمد و بازگشت صحبت کنید.
 
اغلب من می بینم مارک های خجالتی در زمان بحران. چیزی است که باید در مورد احتیاط گفت وجود دارد، اما آزمایش و یادگیری نباید خطرناک باشد - این یک فرصت است.
 
حقیقت این است که هر صنعت در سال ۲۰۲۰ به روش های مختلف تحت تأثیر قرار می گیرد. اما زمان های سختی برای همه ما پیش می آید و وقتی این کار را می کنند، ابتدا روی این چند حوزه تمرکز می کنند.