نتایج محلی گوگل و سئو محلی بسیار پویا هستند
نتایج یال محلی گوگل در مجموعه های ده صفحه دار می شود. در نمودار زیر، شما 10 رقیب برتر را خواهید دید که در ماه ژانویه ایستادند، در طول سال نقل مکان کردند، و در ماه دسامبر به پایان رسید. در مجموع پانزده مارک شاهد برخی از دید در 10 نتایج یاب محلی بالا در طول سال، و هر نام تجاری با رنگ خود را نشان داده شده است.
1) هیچ چیز هر کسی در سال 2020 تغییر نام تجاری #1 (که من Tansy تماس بگیرید) از نقطه بالا آن است. بدون مقدار از لینک ها، بررسی ها، عکس ها، ها، تغییرات رده و یا هر گونه فعالیت های دیگر در طول سال Tansy unseated.
هنگامی که من می بینم نتایج مجموعه ای مانند این، من گمان می کنم یک بازار تنبل که در آن هیچ در حال ساخت یک تلاش بازاریابی به اندازه کافی قوی برای پیشی گرفتن از یک کسب و کار مانند Tansy. اگر بازار تنبل پیدا کنید، مشتری شما می تواند با استراتژی درست برنده شود.
2) هر چه یک کسب و کار بالاتر در یابر محلی ظاهر می شد، پایدارتر تمایل داشت که در طول سال باشد. هر چه یک کسب و کار پایین تر در یال محلی ظاهر می شد، موقعیت آن نامنظم تر بود به عنوان سال همراه نقل مکان کرد. یکی از استثنای قابل توجه به این دراماتیک هشت نقطه آوریل قطره کسب و کار است که در موقعیت آغاز شده #2 تجربه بود. نظریه من این بود که این پرت ممکن است به تغییرات در کسب و کار در آغاز COVID-19 گره خورده است. اما به غیر از این، سطوح پایین تر از 10 نتایج یال محلی بالا بسیار فرار است، با برخی از مارک ها حتی ناپدید شدن در حالی که آنهایی که جدید به نظر می رسد.
واضح است که نتایج محلی بسیار پویا هستند، گاهی اوقات حتی از ساعت به ساعت در عرض یک روز تغییر می کنند، اما به نظر می رسد شما بیشتر در بالا امن هستید. حتی اگر شما فقط در رتبه بندی به مشتریان گزارش چند بار در سال، به آنها یادآوری کنید که تنوع هنجار است، و آنها نباید عرق چیزهای رتبه بندی کوچک به دلیل آن ردیابی رشد کلی رو به بالا است که مهم ترین به نام تجاری خود را.