از ۱۵ برند کل که در طول مطالعه یک نقطه در ۱۰ نتیجه برتر به دست آورد، سه برند آغاز شد و سال را در همان موقعیت به پایان رساند. دو که حفظ حضور در نتایج در طول مطالعه به پایان رسید تا در یک موقعیت بالاتر در پایان سال از آنها می خواهم با آغاز شده، و دو به پایان رسید تا پایین تر است. دو latecomers آغاز شد سال نه در ده بالا اما به دست آورد قرار دادن ده بالا تا پایان سال است. در نهایت دو نفر که سال را در ده نفر برتر آغاز کردند تا پایان سال از مجموعه سقوط کردند و دو دیررس در مقطعی ظاهر کوتاهی کردند، تنها برای ناپدید شدن بعد.

 
من انتظار نداشتم همه گیر اتفاق می افتد زمانی که من شروع به این مطالعه، اما takeaway من در پایان دوره آزمون این بود که این مجموعه ای از رستوران ها انجام داده بود انطباق کار شگفت انگیز است. اگر چه چند رستوران نقطه خود را از دست داده "بالاتر از جزر و مد" از بالا 10، بیشتر عملیاتی و قابل مشاهده باقی مانده است، و برخی حتی دستاوردهای کوچک ساخته شده است. هر کاری که شما می توانید انجام دهید برای کمک به مشتریان باقی می ماند با خیال راحت قابل دوام خواهد بود کار از ارزش واقعی برای مدت زمان COVID-19.
 
به دنبال سرنخ های استراتژیک برای باز کردن یک رقیب محلی چسبنده
 
اعتبار تصویر: مگان همفمیل
 
بنابراین ، یک سال رفته است که در آن هیچ نام تجاری دیگر قادر به باز کردن Tansy. این ما را با دو سوال باقی می دارد:
 
رستوران ها در این یال محلی در سال پیش رو چه می توانند پایین تر انجام دهند تا چالشی را برای تسلط تانسی سوار کنند؟
به عنوان یک پرس و جو جانبی، چه احساسی نسبت به کیفیت نتایج دارم؟ آیا مناسب است که Tansy رتبه #1 برای این عبارت جستجو، و یا نتایج گوگل غیر قابل توضیح و / یا با کیفیت پایین است؟
برای بررسی این، من یک ممیزی رقابتی از Tansy در #1، نام تجاری در #5 که من به نام Lovage، و نام تجاری در #10 که من رزماری تماس بگیرید، برای ادامه موضوع گیاهی من.
 
بدیهی است ، من دسترسی به تجزیه و تحلیل از هر یک از این مارک ها ندارد ، اما من قادر به تجزیه و تحلیل 48 امتیاز داده ها برای هر نام تجاری برای کشف که در آن Tansy برنده است و که در آن Lovage و رزماری نیاز به بهبود به pry Tansy از نقطه آن ، در صورت امکان. من تمام 48 نقطه را در اینجا پوشش نمی دهد، اما بیایید به دنبال پاسخ با هم در این مجموعه داده ها:
 
محل
 
هر سه مارک در مرزهای شهر نقشه برداری شده گوگل هستند، هر چند رزماری درست در لبه است، درست در محیط قرمز است.
 
هیچ مکان به اشتراک گذاری یک آدرس با یک رقیب با همان رده اولیه، هر چند Lovage در یک بلوک از کسب و کار با همان رده اولیه است.
 
Lovage در حال پیروزی متوسط در نزدیکی به centroid شهرستان، در .1 مایل از آن است. تانسی 4/4 مایل است و رزماری در 4.5 مایل بسیار دورتر است.
 
هیچ نشانه ای از اسپم، از نظر مکان وجود ندارد. همه چیز حلال است.
 
عنوان کسب و کار
 
هیچ کسب و کاری کلمه صبحانه یا نام شهر را در عنوان کسب و کار خود ندارد، بنابراین هیچ یا اسپم می کند یا در اینجا مزیتی کسب نمی کند.
 
دسته
 
تانسی به عنوان «رستوران صبحانه» طبقه بندی می شود، اما هر دو Lovage و Rosemary به عنوان «رستوران آمریکایی» دسته بندی می شوند.
 
اين اولين بزرگ ماست اگر Lovage یا رزماری پرس و جوهای مربوط به صبحانه را به عنوان پرس و جوهای اولیه خود را ببینید (شرایط سر خود را) ، آنها به احتمال زیاد نیاز به تغییر رده اولیه خود را برای رقابت با Tansy. در حال حاضر، تانسی داره یه پیروزی بزرگ اینجا میبره
 
Tansy همچنین در حال انجام یک کار بهتر با دسته های ثانویه، با توجه به GMBspy، داشتن رستوران برنچ انتخاب شده، رستوران آمریکایی، و رستوران خانواده به گوگل اطلاع بیشتر در مورد ارتباط خود را. لوویج تنها رستوران نسبتاً زائد را به عنوان یک رده ثانویه انتخاب کرده است و رزماری هیچ دسته ثانویه ای ندارد. دوست داشتنی و رزماری در حال ترک فرصت بر روی میز در اینجا برای غنی سازی دسته های ثانویه خود را.
 
عکس
 
Tansy بیرون می آید دوباره جلوتر با داشتن آپلود حدود 20 عکس و انباشته 400 + کل عکس از مردم. Lovage تا به آپلود 0 عکس ، هر چند مردم با 100 + آپلود پا گذاشته است. رزماری همچنین ۰ عکس آپلود کرده است، و تنها ۲۰ عکس عمومی جمع آوری کرده است.
 
از نظر کیفیت، من تعداد زیادی عکس خوب برای Tansy و Lovage دیدم، اما عکس های آپلود شده توسط کاربر رزماری فازی، unflattering، و نیاز به کار است. هر دو Lovage و رزماری نیاز به سرمایه گذاری زمان در آپلود یک مجموعه عکس بزرگ برای غنی سازی لیست خود و بهبود تبدیل.