x تبلیغات
سئوکار

توجه دقیق به تجزیه و تحلیل و نتایج سئو

 توجه دقیق به تجزیه و تحلیل و نتایج خود را. نگاهی به آنچه شما می بینید و انطباق. آنها آماده شاخه و محور استراتژی بر اساس آنچه داده ها به شما می گوید. باز هم ممکن است چیزی پیش از این کار نمی کند و برعکس.

 
همیشه. شود. تست.
پیدا کردن آنچه مطمئن است از آنچه که قرار است برای کسب و کار خود را کار می کنند, در فضای خود را, و در این زمان خاص یک کار دشوار است. بنابراین تنها راه برای دانستن این برای مطمئن و ماندن در بالای روند در حال تغییر این است که تست. همه ما الان در معرض خطر هستیم -- و در هر زمان شرایط سختی داریم. دانستن یک دوره جدید از عمل، آن را تصمیم گیری های بازاریابی کلان و یا تنظیمات جزئی، کلید است.
 
چه باید آزمایش کرد
به راحتی می توان اینجا نشست و گفت «امتحان کنید تا ببینید چه کار می کند و با آن می روید»، اما این می تواند به معنای خیلی چیزها باشد. همانطور که من لینک این بازگشت به حداکثر رساندن بازگشت خود را در زمان های دشوار، اجازه دهید در مورد جایی که برای شروع اول به عنوان شما نگاه به بالا بردن بازاریابی خود را، افزایش درآمد و بازگشت صحبت کنید.
 
اغلب من می بینم مارک های خجالتی در زمان بحران. چیزی است که باید در مورد احتیاط گفت وجود دارد، اما آزمایش و یادگیری نباید خطرناک باشد - این یک فرصت است.
 
حقیقت این است که هر صنعت در سال ۲۰۲۰ به روش های مختلف تحت تأثیر قرار می گیرد. اما زمان های سختی برای همه ما پیش می آید و وقتی این کار را می کنند، ابتدا روی این چند حوزه تمرکز می کنند.

توسعه و فرصت در سئو

 ما در یک زمان سریع السیر با تکنولوژی جدید، مناظر اجتماعی و سیاسی همیشه در حال تکامل، و یک اپیدمی بالاتر از آن زندگی می کنیم. هر گونه پیش بینی در مورد آنچه که باید در سال 2020 برای بازاریابون انتظار می رود بدون شک چراغ خاموش آنچه که ما در حال حاضر می بینیم بود.

 
در حالی که به جلو می رویم از امسال چه چیزی می توانیم یاد بگیریم؟ شما می توانید شرط ببندد که همه چیز به تغییر و تکامل به روش های غیر قابل پیش بینی ادامه خواهد داد. چيزي که پارسال کار ميکرد ممکنه الان جواب نداد . هيک، کاري که هفته پيش کردم ممکنه هفته ديونه جواب نداده باشه! پس چگونه می توانید مطمئن باشید که از تلاش های بازاریابی خود بیشترین استفاده را می کنید؟
 
توسعه و فرصت
برخی از راه های شما می توانید سعی کنید در بالای چیزها باقی بماند وجود دارد. هر چه هست، داشتن استراتژی پس از COVID مهم است.
 
از دیگران یاد بگیرید
به عنوان مثال مراقب اطرافین خود باشید. از همسالان و رقبا درس بگیرید. بعضی ها ممکن است به اشتراک گذاری کنند: وبلاگ ها را بخوانید، شبکه را تماشا کنید و هر آنچه را که می توانید در فضای خود مصرف کنید. اما شما می توانید با انجام کارهایی مانند انجام تجزیه و تحلیل رقابتی سایت های دیگر، پیام های تبلیغاتی، هزینه های آگهی، و ایجاد محتوا بیشتر آشکار کنید.
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد