x تبلیغات
سئوکار

وردپرس چیست؟ همه چیز در مورد وردپرس

 


وردپرس چیست؟ همه چیز درباره وردپرس و چرا باید از وردپرس استفاده کنیم؟ وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا و سازنده وب سایت است که می توانید از آن برای طراحی هر وب سایتی با هر عملکردی در سریع ترین زمان ممکن استفاده کنید. در این جلسه از مجموعه آموزش وردپرس از آکادمی وبکما می خواهیم ببینیم وردپرس چیست و دلایل و کارکردهای وردپرس چیست و چرا باید از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کنیم. برای آشنایی با وردپرس حتما این مقاله را با دقت کامل بخوانید و فیلم آموزشی را با دقت مشاهده کنید. .

سیستم مدیریت محتوا یا CMS چیست؟

قبل از توضیح اینکه وردپرس چیست، باید یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS را تعریف کنیم. سیستم‌هایی که در اینترنت با نام CMS شناخته می‌شوند، امروزه مخفف یک سیستم مدیریت محتوا هستند که به مدیر سایت اجازه می‌دهد بدون نیاز به برنامه‌نویسی کل سایت، محتوا را منتشر کند.

CMS با استفاده از قالب ها و افزونه های از پیش ساخته شده کار می کند و یک سایت آماده را در اختیار شما قرار می دهد. این پاسخ کوتاه و ساده به این سوال است که سیستم مدیریت محتوا چیست؟ وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا با کاربری آسان است. خیلی جالبه، نه!

وردپرس به زبان ساده چیست؟

به زبان ساده، وردپرس چیست؟ وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای کاملا رایگان و متن باز است که می توان از آن برای ایجاد انواع مختلف وب سایت استفاده کرد. سایت های شخصی، تجاری، شرکتی، خبری و هر مدل وب سایتی که فکرش را بکنید بدون هیچ زحمتی بسازید.

در زمان نگارش این مقاله، نسخه 5.8.1 وردپرس به تازگی منتشر شده است. به جرات می توانم بگویم وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوایی است که تا به حال ساخته شده است و با اینکه عمر زیادی ندارد اما محبوب ترین CMS دنیاست و هر روز بر طرفدارانش افزوده می شود. و من به شما قول می دهم که هر نمونه می توانید وب سایت مورد نظر خود را با کمک سیستم مدیریت محتوای وردپرس و مقالات آموزشی وردپرس وبکما بسازید!

وردپرس متن باز چیست؟

مانند آنچه در بخش وردپرس وجود دارد؟ همانطور که به شما گفتم وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای کاملا متن باز و متن باز است. منبع باز وردپرس به این معنی است که شما می توانید بهترین سیستم ساخت وب سایت در جهان را مطابق با محتوای دلخواه خود سفارشی کنید!

اگر برنامه نویسی بلد هستید به راحتی می توانید وردپرس را به دلخواه شخصی سازی کنید و اگر برنامه نویسی بلد نیستید کافیست مقالات قسمت آموزش وردپرس وب کم آکادمی را دنبال کنید و نحوه ساخت وب سایت با وردپرس را یاد بگیرید.طراحی مرحله به مرحله گام اشتباه نکنید این کار اصلا سخت نیست البته مقالات سایت خودتان که آکادمی وب کم است را دنبال کنید.

چگونه وردپرس را راه اندازی کنیم؟

برای راه اندازی وردپرس کافیست آخرین نسخه این سیستم مدیریت محتوای زیبا را از وب سایت سازنده به آدرس wordpress.org دانلود کنید. همچنین برای دانلود نسخه فارسی وردپرس به لینک دانلود وردپرس فارسی مراجعه کرده و آخرین نسخه فارسی این سیستم مدیریت محتوا را دانلود کنید.

سپس با آموزش های وردپرس Webkema اقدام به نصب و پیکربندی وردپرس کنید. برای نصب وردپرس بر روی هاست محلی به راهنمای نصب وردپرس در هاست محلی و برای نصب وردپرس بر روی هاست سی پنل به راهنمای نصب وردپرس بر روی هاست سی پنل و نصب وردپرس در دایرکت ادمین مراجعه کنید. هاست، راهنمای نحوه نصب وردپرس در دایرکت ادمین را ببینید.

زبان برنامه نویسی وردپرس چیست؟

وردپرس با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP ساخته شده و از Mysql پشتیبانی می کند. یک نسخه از PostgresKival نیز وجود دارد این سیستم کاملا رایگان و متن باز است.

سازنده وردپرس ژاکت کیست؟

Matt Mullenough طراح و خالق وردپرس است که وردپرس را در 27 می 2003 منتشر کرد. در ابتدا وردپرس به طور گسترده توسط وبلاگ نویسان برای وبلاگ نویسی استفاده می شد.

اما اکنون پس از گذشت چندین سال از معرفی وردپرس و تغییرات مختلفی که در سیستم مدیریت محتوای وردپرس ایجاد شده است و از طرفی انعطاف پذیری سیستم مدیریت محتوای وردپرس که در قسمت های قبل به آن اشاره کردیم، قادر خواهید بود. برای استفاده از وردپرس افزونه هایی برای اضافه کردن به وبلاگ خود و طراحی قالب وردپرس برای هر نوع وب سایتی که می خواهید بسازید.

قالب وردپرس چیست؟

پوسته وردپرس یا پوسته وردپرس مترادف با ظاهر و احساس یک وب سایت است. یعنی تمام ویژگی های بصری وب سایت های وردپرسی در قالب های وردپرس موجود است. تمام رنگ ها، کاراکترها، آیکون ها، محل قرارگیری عناصر و تمامی ویژگی های بصری یک سایت وردپرس از یک قالب وردپرس تشکیل شده است.

اجازه دهید این مژده را به شما بدهم که وردپرس هزاران قالب رایگان دارد که می توانید آنها را به صورت رایگان از مخزن وردپرس دانلود کرده و در سایت خود استفاده کنید. اما اگر می خواهید یک وب سایت حرفه ای داشته باشید، پیشنهاد می کنم از قالب وردپرس حرفه ای استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد محیط وردپرس به آموزش تصویری موضوع وردپرس چیست مراجعه کنید.

همچنین می توانید قالب وب سایت وردپرس خود را بسازید تا تمامی عملکردها و ویژگی های کسب و کار شما در قالب وب سایت گنجانده شود (برای طراحی قالب وردپرس می توانید از تیم طراحی وب کیما استفاده کنید.)
 

قالب های مختلف قالب وردپرس

قالب های وردپرس بسته به مدل سایت شما به دسته های مختلفی تقسیم می شوند و هر قالب وردپرس بسته به نیاز شما ویژگی های متفاوتی دارد. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک وب سایت شرکتی ایجاد کنید، باید از قالب وردپرس شرکتی استفاده کنید یا اگر می خواهید یک وب سایت فروشگاهی را سفارشی کنید، باید از قالب های فروشگاهی استفاده کنید.

پس در حال خواندن پاسخ ساده و کلی به این سوال که قالب وردپرس چیست، در مقالات آموزشی بعدی به صورت جامع تری به این سوال پاسخ خواهیم داد.

چگونه قالب وردپرس را نصب کنم؟

اگر می خواهید نحوه نصب قالب وردپرس را بیاموزید، توصیه می کنیم آموزش ویدیویی ما را در مورد نحوه نصب قالب وردپرس مشاهده کنید.

افزونه وردپرس چیست؟

در قسمت وردپرس چیست به انعطاف پذیری بالای وردپرس اشاره کردیم، حالا این انعطاف پذیری را بیشتر توضیح می دهم. با استفاده از افزونه های وردپرس می توانید هر قابلیتی را که می خواهید به سایت خود اضافه کنید.

طراحی وب سایت های بسیار کاربردی تنها با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس غیرممکن است، اما با کمک افزونه های وردپرس می توانید تقریباً هر ویژگی و عملکردی را که در ذهن دارید پیاده سازی کنید.وردپرس.

در مورد اینکه کدام قسمت از قالب وردپرس می گوییم هزاران قالب رایگان وردپرس وجود دارد، بنابراین می خواهم به شما بگویم که هزاران افزونه رایگان وردپرس وجود دارد که می توانید به راحتی و به طور کامل از فروشگاه افزونه وردپرس دانلود و فعال کنید. سایت وردپرسی شما

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد افزونه های وردپرس، به آموزش تصویری افزونه های وردپرس چیست مراجعه کنید؟

چگونه افزونه وردپرس را نصب کنیم؟

برای آموزش نصب افزونه های مختلف در وردپرس پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش نصب افزونه وردپرس را مطالعه کنید.

اجازه دهید یک مثال عملی از استفاده از افزونه های وردپرس به شما ارائه دهم:

اگر می خواهید فرمی برای دریافت اطلاعات کاربران در وردپرس بسازید از افزونه ایجاد فرم استفاده کنید، یکی از حرفه ای ترین افزونه های ایجاد فرم افزونه Gravity Form است که با استفاده از آن می توانید فرم های بسیار حرفه ای و کاربردی برای سایت خود ایجاد کنید.

یا در مثالی دیگر می توانید با استفاده از افزونه Elementor صفحات بسیار زیبایی برای وب سایت خود طراحی کنید. (توصیه می کنم قسمت آموزش Elementor را ببینید تا از امکانات این افزونه شگفت زده شوید!)

انواع مختلف افزونه های وردپرس

افزونه های وردپرس بسته به کاری که انجام می دهند به دسته های مختلفی طبقه بندی می شوند، برای مثال اگر می خواهید سئوی وب سایت خود را افزایش دهید باید از افزونه های سئو وردپرس استفاده کنید. یا اگر می خواهید وب سایت وردپرس خود را به یک فروشگاه جامد تبدیل کنید، باید از افزونه ووکامرس و افزونه ووکامرس استفاده کنید. اکنون می دانید که افزونه وردپرس چیست، در مقالات بعدی بیشتر در مورد افزونه های وردپرس توضیح خواهیم داد.

ویژگی های وردپرس چیست؟

وردپرس بر اساس توابع ساخته و برنامه ریزی شده است و تمامی توسعه دهندگان و توسعه دهندگان قالب ها و افزونه های وردپرس از توابع وردپرس برای توسعه برنامه های خود استفاده می کنند. در واقع توابع وردپرس مجموعه ای از کدهای php هستند که توسعه دهندگان وردپرس قبلا برای پویایی وب سایت های وردپرس تعریف کرده اند که می توان از آنها برای طراحی وب سایت های مختلف با ویژگی های مختلف استفاده کرد.

علاوه بر ویژگی های معرفی شده توسط توسعه دهندگان اصلی وردپرس، می توانید بر اساس نیاز خود، ویژگی های جدیدی را به سیستم مدیریت محتوای وردپرس منحصر به فرد خود اضافه کنید. یا گاهی اوقات، اگر یک سایت ساده دارید، می توانید ویژگی هایی را که برای سرعت بخشیدن به عملکرد وردپرس و در نتیجه سرعت بارگذاری وردپرس استفاده نمی کنید حذف کنید.

برای طراحی و ایجاد تم ها و افزونه های وردپرس، باید ویژگی های وردپرس را یاد بگیرید و با آن کار کنید. برای ویژگی های وردپرس می توانید به codex-wordpress و dev-wordpress مراجعه کنید. همچنین می توانید با مراجعه به وبلاگ Webkema مقالات مرتبط را بخوانید و در مورد پرکاربردترین ویژگی های وردپرس بیشتر بدانید و نحوه استفاده از آنها را بیاموزید.

چرا CMS وردپرس اینقدر محبوب است؟

سیستم طراحی سایت انعطاف پذیر با طعم های مختلف

امکانات مستقل و در دسترس در دسترس است

کاملا رایگان و متن باز

فرمت های زیادی در هر زمینه ای دارد (شخصی، تجاری، فروشگاهی، خبری، وبلاگ و غیره)

برنامه های افزودنی نامحدود برای هر فعالیت و کاری وجود دارد. آموزش طراحی سایت ژاکت آکادمی

به روز رسانی منظم و عالی

پشتیبانی به موقع و عالی با انجمن های وردپرس

وردپرس و موتورهای جستجو

به طور کلی، وردپرس طوری طراحی شده است که در موتورهای جستجو بسیار محبوب باشد. اما به یاد داشته باشید که توجه به سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو بسیار مهم است (SEO -> Search Engine Optimization).

توصیه ما به کسانی که قصد ایجاد وب سایت با وردپرس را دارند این است که اگر افزایش بازدید از طریق موتورهای جستجو و البته موتور جستجوی گوگل برای شما مهم است، طراحی قالب وب سایت خود را به فردی آگاه در این زمینه بسپارید. . سئو در این تجارت تجربه دارد. همچنین به یاد داشته باشید که محتوای سفارشی، نصب قسمت های مختلف سئو و نصب افزونه های ارائه شده توسط Webkema Academy نیز می تواند به شما کمک کند.
 

کرم پودر بورن دیس وی توفیسد

 


کرم Born Dis Way Tufaced یک محصول عالی برای پوشاندن لکه ها و لکه های تیره روی صورت است. این کرم پودر پوشانندگی بالایی دارد و از نظر پوشانندگی یکی از بهترین کرم پودرها می باشد. با استفاده از این محصول می توانید سطحی صاف و یکدست روی پوست خود ایجاد کنید.

کرم پودر Tufaced Born Dis Way از ترکیبی از عصاره های گیاهی تشکیل شده و آبرسانی بسیار خوبی به پوست می دهد. کرم پودر به لطف آبرسانی خوب به پوست رطوبت می بخشد و در نتیجه آن را نرم و صاف می کند. همچنین لازم به ذکر است که کرم پودر حاوی روغن جوجوبا است که باعث نرمی پوست شده و به راحتی در پوست نفوذ می کند.

کرم پودر Born This Way Tufaced به دلیل پوشش دهی بالا و طبیعی برای پوست های چرب و مختلط بسیار مناسب است و می تواند ظاهر پوست را کاملا صاف و یکدست کند. این محصول همچنین ماندگاری بسیار بالایی دارد و به دلیل داشتن SPF می تواند از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کند.

ویژگی های کرم پودر Born Dis Way Toface:

یک چشم و پوست طبیعی زیبا، همه فکر می کنند که پوست طبیعی شماست

آبرسانی به پوست

سنگراسا

محدوده متوسط ​​تا کامل

ماندگاری بالا

غیر کومدوژنیک

حاوی آب نارگیل (به حفظ رطوبت پوست کمک می کند)

حاوی رز آلپاین (افزایش دهنده سلامت و الاستیسیته پوست)

حاوی اسید هیالورونیک (پوست صاف و جوان تر)

وگان و روی حیوانات آزمایش نشده است

نتایج نظرسنجی کاربران کرم پودر Borne Dis Way Toface:

در یک پنل تست مصرف کننده متشکل از 30 زن 18 تا 35 ساله:

100% گفتند این پایه باعث شد نقاط ضعف خود را از دست بدهند.

100٪ گفتند که این کرم پودر باعث می شود که پوست آنها بی عیب به نظر برسد.

97٪ گفتند که فونداسیون پوشش طبیعی را فراهم می کند

اجزای اصلی:

آب نارگیل: به تامین رطوبت پوست کمک می کند

رز آلپاین: به سلامت و انعطاف پذیری پوست کمک می کند

اسید هیالورونیک: ظاهری صاف و جوان می بخشد
 

رفرنس:  https://moorashin.com/product/کرم-پودر-بورن-دیس-وی-توفیسدtoo-faced-born-this-way/

آهنگ جدید سینا درخشنده به نام من میخوام کنار تو عمری زندگی کنم

 متن آهنگ من میخوام کنار تو عمری زندگی کنم سینا درخشنده

 
من می خوام کنار تو عمری زندگی کنم!♫!
تو بخواه فقط ببین من چه می کنم!♫!

درمان فوبیا برای شرکت: قوانین برای آسیب دیده شدن ساخته شده اند.

ترس شدید یا بیمارگونه که در روانشناسی به هراس یا فوبیا(phobia) شهرت دارد، عبارت است از نوعی بیمارگونه و پایدار از ترس در فرد که باعث اختلال در زندگی روزمره وی میشود. در واقع با اینکه فرد میداند ترسش نامعقول است ولی توانایی کنترل آن را ندارد و اگر در معرض آنچه که از آن هراس دارد، قرار بگیرد، موجی از اضطراب، ترس شدید و حتی وحشتزدگی بر او چیره میشود و این تجربه چنان برایش ناخوشایند است که سعی میکند همیشه از آن مورد هراسآور دوری کند. نوجت اما در شیوه درمان خود در یک محیط کنترل شده با موقعیتهای چالشبرانگیزی مواجه شده بود که غلبه بر ترسش را برای او ممکن کرد. برای اشکال عام تر یا بلندمدت تر فوبیا اجتماعی، دکتر شما ممکن است یک داروی ضدافسردگی، معمولا SSRIمهارکننده انتخابی بازجذب سرتونین تجویز کند. دقت کنیم که بنزودیازپینها به طور معمول برای مدت کوتاه تجویز میشوند و از ادامه مصرف آنها بیش از دوره درمانی تجویزشده توسط روانپزشک باید بپرهیزیم. افراد می توانند با گذراندن زمان بیشتر در آفتاب، خوردن مواد غذایی غنی از ویتامین D و یا مصرف مکمل های ویتامینD ، کمبود آن را جبران کنند.

و هر زمان که در موقعیت این چنینی قرار میگرفت دچار سرگیجه میشد و احساس نگرانی زیادی میکرد. برای پیشگیری از بروز علائم فوبیا و احساس شرم پس از آن تا جای ممکن از عوامل فعال کننده فوبیا اجتناب می کنند. البته در مواردی نیز، فوبیا بیمارستان به تنهایی بروز میکند و فرد فقط از حضور در بیمارستان یا عمل جراحی، دچار واهمه میشود، اما در مطب دکتر دارای علائم فوبیا و ترس بیمارگونه نیست. فوبیا انواع مختلفی دارد که علائم متفاوتی دارند و همینطور درمانهای متفاوتی نیز برای انواع مختلف فوبیا و بسته به شدت آن در نظر گرفته میشود. فرد مبتلا به فوبیا با اختلالات اضطرابی شدید مواجه میشود و ممکن است زندگیاش مختلف شود. چه عواملی باعث هراس خاص میشود؟ برخی افراد اضطراب اجتماعی خود را در ارتباط با یک رویداد خاص تشخیص می دهند، بهعنوانمثال به مدرسهای جدید نقل مکان میکنند یا مورد آزار و اذیت قرار میگیرند. در برخی موارد، فرد هرگز در تماس با چیزی که از آن میترسد نبوده است. برخی کتابها بر انواع فوبیا تمرکز دارند. برای شروع، اسکنهای “fMRI” بر روی مغز ۳۰ فرد آزمایشی که از لحاظ روانشناختی سالم بودند، در حالی که تصاویری از انواع حیوانات را به آنها نشان میدادند، انجام شد.

مثلا من در یکی از مراحل باید روی لبه یک بالکن خم میشدم. این درمان برای اختلالاتی مانند استرس پس از سانحه، اضطراب و سایر مشکلات سلامت روان مورد استفاده قرار میگیرد. تکنیک های تمدد اعصاب، مانند تنفس عمیق، آرام سازی عضلانی یا یوگا، ممکن است به مقابله با اضطراب و استرس کمک کنند. ما در این مقاله به بررسی داستان «فی نوجت»، مدیر پروژه ۵۲ ساله، اهل بریتانیا میپردازیم که با کمک واقعیت مجازی موفق شد به ترس خود از ارتفاع غلبه کند. اما هر چه گذشت سختتر و ترسناکتر شد. یک مطالعه نشان می دهد که در هر نقطه از جمعیت جهان ۵ تا ۱۰ درصد از مردم تحت تأثیر گرفتگی شدید قرار دارند ، اما تنها درصد کمی از این افراد به نوعی درمان فوبیا فضای بسته را دریافت می کنند. تعمیم بیش از حد زمانی است که هر چیزی را به یک تجربهی بد تعمیم دهید. فوبیا یا هراس نوعی اختلال اضطراب است که با ترس مداوم و بیش از حد از یک شی یا موقعیت تعریف می شود. جالب است بدانید تخمین زده میشود که تنها در ایالات متحدهی آمریکا، بیش از ۱۹ میلیون نفر به انواع فوبیا دچارند. به عبارت دیگر، مقدار ترسی که تجربه می شود متناسب با منبع و علت ترس نیست و این نه تنها مفید و نجات دهنده نیست، بلکه سبب محدودیت فعالیتهای فرد شده و بر زندگی روزمرۀ او تأثیر منفی به جا میگذارد.

دکتر صفارینیا از ترسهایی عمیق که غالبا میتواند زمینههای متفاوتی داشته باشد، میگوید: «فوبیا جزو دستهای از بیماریهای روانی قرار میگیرد که غالبا بر اساس ابعاد زیستی، روانی و اجتماعی اتفاق میافتد. افرادی که از این فوبیا رنج می برند، ممکن است برای اجتناب از مکان های مرتفع مانند پل ها، برج ها یا ساختمان های بلند تلاش کنند. گاهی آن قدر از موضوعی وحشت و ترس دارند که ترسشان تبدیل به فوبیا از موضوعی خاص شدهاست؛ ترسی افراطی که ممکن است بدون این که در آن نقشی داشته باشند، زندگیشان را دچار اختلال کند و آرامششان را برهم بزند. مثلا اگر سگی به شما حمله کرده، درست زمانی که می خواهد به شما حمله کند، فیلم را نگه دارید و به عکس سیاه و سفید تبدیل کنید. کمکم این فاصله را کم کنید. و میگوید که اصلا واقعی به نظر نمیرسید، با این حال، همچنان احساس ترس با او همراه بوده است. ترس نوجت از پله برقی آنقدر زیاد بود که احساس میکرد زندگی روزمرهاش در حال مختل شدن است. حال فیلم در حال پخش را به یک عکس سیاه سفید تبدیل کنید. در این شرایط میتوانید عامل ترس را تبدیل به کاریکاتور کنید.

درعوض، تصور کنید چگونه میخواهید با چیزهایی که شما را میترسانند برخورد کنید. او گفت: «این همان چیزی بود که من میخواستم. واضح است که کمک به چنین اشخاصی در تعاملاتشان با افراد دیگر مفید خواهد بود. اگر شما نیز به فوبیا مبتلا هستید و زندگی عادیتان مختل شدهاست از پزشکتان کمک بگیرید. بعضی وقت ها شنیدن اسم فوبیا هم آدم را می ترساند دیگر چه برسد به کسانی که واقعا از فوبیا رنج می برند.اگر درگیر این مشکل هستید حتما باید برای درمان فوبیا اقدام کنید.اما شاید بپرسید از کجا روانشناس خوب برای درمان فوبیا پیدا کنم؟ با این حال، مشکل اصلی این است که ما باید بدانیم آیا این تجربهها واقعا فوبیای این افراد را به چالش میکشند یا خیر؟ اما در افراد مبتلا به طور مداوم در انجام فعالیت های روزمره مانند رفتن به خواربار فروشی یا صحبت با افراد دیگر اختلال ایجاد می کند یا از انجام آنها جلوگیری می کند. خیلی از افرادی که به این فوبیا دچار هستند. محققان طی این پروژه از او خواستند از یک پله برقی پایین بیاید و از او فیلم گرفتند. در عوض، به کودک خود کمک کنید هنگام مواجهه با سگ با او کنار بیاید.

همچنین می توانید در دفعات اول در حضور مربی ان ال پی به انجام رفع فوبیا بپردازید تا نتایج بهتری را کسب کنید. در روزهای بعد با تکرار این تمرین به نتایج فوق العاده ای دست خواهید یافت. چه واکنشی نشان خواهید داد؟ اگر می خواهید بدانید این تمرین تا چه میزان در کاهش فوبیای شما موثر بوده، به اولین باری که در آینده با ان ترس مواجه میشوید را مجسم کنید. شما نمیتوانید برای ترس از عنکبوت یا پرواز از این روش استفاده کنید. سپس “fMRI” بر روی مغز ۱۷ نفر که ترس شدیدی از حداقل دو حیوان به عنوان مثال عنکبوت و مار داشتند، اعمال شد. اما حتی دو تا سه دقیقه درون آسانسور قرار نگیرند. در این لحظه به درون فیلم بپرید و عکس را به فیلم رنگی تبدیل کنید به سرعت آنرا از انتها به ابتدای حادثه برید تا جایی که در امنیت کامل بودید. در بزرگسالان، حدود 80% از فوبیاهای جدید تبدیل به شرایط مزمن (بلند مدت) می شوند که بدون درمان مناسب برطرف نمی شوند. افرادی که فوبیا دارند در بسیاری از مواقع با استفاده از تخیلات خود یکسری تمرین ذهنی انجام میدهند. در تمام این روشها عموما از دنباله پالسی از نوع EPI استفاده میگردد.

آنچه در تمام این نکات و تکنیکها اهیمت دارد این است که کودک مطمئن باشد که او را دوست دارید و از او مراقبت میکند. به عنوان مثال تمامی انسان ها در طول تاریخ و دوره های مختلف همواره از اشیای تیز و برنده مانند تیغ و شمشیر فرار کرده اند. هنگام مواجهه با خطر، دستگاه عصبی سمپاتیک با ترشح آدرنالین آمادگی مبارزه یا فرار را ایجاد میسازد. این نوع مواجهه یک شیوه درمانی رایج است، اما واقعیت مجازی به پزشکان این امکان را میدهد که از آن به روش متفاوتی استفاده کنند. و به بیماران این اجازه را میدهد تا با ترسهای خود مواجه شوند. بعضی افراد از سگ میترسند، حتی سگ کوچکی که دمش را تکان میدهد. این مفاهیم با ترس از تاریکی ارتباط دارند. این ترس می تواند در مکان هایی از جمله آسانسورهای شلوغ با ظرفیت محدود ، اتاق های بدون پنجره ، اتاق های هتل با درهای بسته و پنجره های بسته شده ، حتی اتاق های خواب با قفل در بیرون ، ماشین های کوچک و لباس های تنگ اتفاق بیفتد. به عنوان مثال ممکن است فردی که در دوران کودکی توسط یک فرد بی تجربه آمپول خوره باشد و درد زیادی را تجربه کرده باشد در بزرگسالی دچار ترس از آمپول و جراحی شود، زیرا گمان می کند همواره آمپول زدن برابر با ترس و ناراحتی است.

فرد ممکن است با تصور کردن خود در هواپیما قبل از اینکه به آرامی کار کند تا واقعاً در هواپیما بنشیند و در نهایت در پرواز بنشیند، شروع کند. از آنجایی که ضمیر ناخودآگاه فقط به تصاویر ذهنی واکنش نشان میدهد، بنابراین اگر بطور عامدانه و در سطح خودآگاه بتوانید تصاویر لذتبخش را جایگزین تصاویر دلخراش کنید، ضمیر ناخودآگاه این تصاویر را چندین برابر رشد می دهد و در آن بزرگنمایی میکند. این تکنولوژی تجربی توسط محققان موسسه تحقیقات پیشرفته ارتباطات بینالمللی، ژاپن و دانشگاه کالیفرنیا لسآنجلس توسعه داده شد. او به یاد میآورد که ترسش از ارتفاع از اوایل ۳۰ سالگی در تعطیلات آخر هفته با دوستانش آغاز شد. نوجت در طول درمان خود به یک مرکز خرید در آکسفورد برده شد. معمولا اجرای روش آرمیدگی عضلانی حدود ۲۰ دقیقه طول می کشد و با تمرینات مکرر شخص می تواند در نهایت با گفتن کلمه ی آرمیدگی (Relax) عضلات خود را در حالت آرمیدگی قرار دهد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از روانشناس در تهران دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

7 نکته برای ایجاد یک پادکست موفق

 


ایجاد پادکست موثرترین راه برای جذب مخاطب آنلاین و رشد کسب و کار شما است. بر اساس مطالعات انجام شده، فراوانی این نوع محتوا به سرعت در حال افزایش است. تهیه فایل های صوتی و آپلود آنها یک فرآیند ساده است. اما بسیاری از سازندگان پادکست پس از تولید چند قسمت انگیزه خود را از دست می دهند. زیرا ویژگی های یک پادکست موفق را نمی دانند و محتوای صوتی را بدون هدف تولید می کنند. در این مقاله شما را با نکات کلیدی تولید یک پادکست خوب و موفق آشنا می کنیم.

چه چیزی باعث موفقیت یک پادکست می شود؟

موفقیت برای افراد مختلف معنای متفاوتی دارد. برخی افراد حجم دانلود پادکست را موفقیت آمیز می نامند. بسیاری از تولیدکنندگان پادکست و کسب و کارهای کوچک و بزرگ در فروش بیشتر از طریق پادکست موفق شده اند. برخی دیگر از پادکست ها به عنوان یک خروجی و پلت فرم خلاقانه برای انتقال داستان برند خود استفاده می کنند.

بنابراین، کسب و کار شما دستورالعمل خاصی برای یک پادکست موفق دارد. بنابراین ابتدا از خود بپرسید "تولید موفق پادکست چه معنایی برای کسب و کار من دارد؟"

چرا تولید پادکست خوب مهم است؟

طبق تحقیقات انجام شده، این داستان ها سطح مناسبی از تعامل با مخاطب را تعیین می کنند.

مردم به 4 پادکست از 5 پادکست که دانلود می کنند گوش می دهند.

40 درصد از شنوندگان در عرض 48 ساعت پس از دانلود پادکست به آن گوش می دهند.

80 درصد از شنوندگان در عرض یک هفته پس از دانلود پادکست به آن گوش می دهند.

درآمد حاصل از انتشار پادکست ها از 800 میلیون دلار در سال جاری به یک میلیارد دلار در سال 2021 افزایش خواهد یافت.

افراد تحصیل کرده مخاطب پادکست ها هستند. 60 درصد شنوندگان دارای مدرک لیسانس، فوق لیسانس یا بالاتر هستند.

مخاطبان پادکست از سطح اجتماعی-اقتصادی مطلوبی برخوردار هستند. 41 درصد از شنوندگان بیش از 75000 دلار در سال درآمد دارند.

ویژگی های یک پادکست موفق

برنامه زمانبندی انتشار دارد. هماهنگی در تولید اپیزودهای با کیفیت خوب مهم است.

میزبان بر اساس موضوع و شخصیت پادکست انتخاب می شود. حداقل باید میزبانی را پیشنهاد دهید که موضوع پادکست را دوست داشته باشد و بداند تا پادکست مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.

یک پادکست خوب اپیزودیک است. با قسمت های محتوای پادکست، داستان سرایی امکان پذیر است و مخاطبان شما را دنبال خواهند کرد.

پادکست در صورت درخواست در دسترس است. شنوندگان محتوای مورد نظر خود را دوست دارند و هر هفته و هر روز به آن گوش می دهند.

نکاتی برای ایجاد یک پادکست موفق

در زیر به 7 نکته برای ساخت پادکست های خوب و موفق اشاره می کنیم.

1. یک مفهوم جالب ایجاد کنید

برای موفقیت در تولید پادکست، باید موضوعاتی را پیدا کنید که مخاطبان خود را مورد علاقه خود قرار دهند. سپس این موضوعات را در قالب فایل صوتی به منبع اطلاعات، محتوای سرگرمی، محتوای آموزشی و ... تبدیل کنید.

ایجاد پادکست مانند ایجاد متن یا ویدیو است! شما باید به محتوای مورد نظر خود فکر کنید. چه سوالی می پرسی؟ از چه زبانی استفاده می کنید؟ پادکست هر چند وقت یک بار منتشر می شود؟ چه نوع پادکستی انجام می دهید؟ آیا به مصاحبه، افراد خصوصی، میزبانی، مصاحبه یا ترکیبی از اینها فکر می کنید؟

تعداد قسمت های پادکست خود را از قبل تعیین کنید. برنامه ریزی روش خوبی برای تفکر در مورد محتوا است و روشی مهم برای پیش بینی فعالیت ها و منابع مورد نیاز است. همچنین، اگر می خواهید شخصی را برای حضور در پادکست یا به عنوان گوینده دعوت کنید، آن را تا 90 دقیقه ترک نکنید، ممکن است پیشنهاد شما رد شود.

در ابتدای تولید پادکست، همیشه ایده و موضوع دقیقی وجود ندارد. در عوض، ماهیت واقعی پادکست در طول چند قسمت شکل می گیرد. اما از ابتدا باید هدف و برنامه را مشخص کنید. البته برای جلب توجه کاربران به یک نام جذاب نیز نیاز دارید.

2. ساختار نمایش و قسمت را تعیین کنید

موفقیت تصادفی نیست. هر قسمت باید به عنوان یک اثر هنری طراحی شود. تهیه محتوای پادکست مانند یک فرآیند تحقیق است. شما به ارقام مهم، نقل قول های معتبر و حقایق جالب در رشته خود نیاز دارید. یک نمودار یا جدول برای پوشش موضوعات مختلف بسازید. برای مثال ابتدا عناصر اصلی خود را بنویسید.

اگر پادکست شما در قالب مصاحبه است، ابتدا یک راهنمای مصاحبه با سوالات کلیدی ایجاد کنید. مخاطب را بشناسید. آیا او با مکث صحبت می کند؟ می توانم چند سوال بپرسم؟ در واقع، مصاحبه‌کنندگان رادیویی از فلش کارت‌ها برای انجام مصاحبه با مهمان نیز استفاده می‌کنند. تهیه پادکست مصاحبه نیز روند مشابهی دارد. پس ابتدا باید با مراحل تهیه انواع پادکست ها آشنا شوید.

3. پادکست را در شرایط صوتی مناسب ضبط کنید

صدای پادکست باید با بهترین کیفیت باشد. یکی از زمینه های رقابت در دنیای تکنولوژی کیفیت فایل صوتی تولید شده است. مخاطبان و شنوندگان جذب فایل های با کیفیت می شوند. نباید از این رقابت عقب بمانید.

از بهترین نرم افزارهای صوتی برای ضبط پادکست خود استفاده کنید. محیطی آرام با حواس پرتی کمی ایجاد کنید. مثلا گوشی را خاموش کنید، پنجره را ببندید و غیره. خیلی تند صحبت نکنید همچنین داشتن صدای خوب برای تولید یک پادکست حرفه ای کافی نیست. با ثبت نام در یک دوره آموزشی کوتاه می توانید تاثیر گفتار و زبان خود را افزایش دهید. مثلاً تا حد امکان از کلمات بیهوده مانند «الف»، «م» و غیره استفاده نکنید. صحبت کردن با سرعت سریع به شما امکان می دهد در مورد موضوعات ارائه شده فکر کنید. این فرآیند ساده تر و طبیعی تر است.

بنابراین گسترش فایل های صوتی به دو عامل بستگی دارد:

تقویت فضا و تجهیزات صوتی، از جمله میکروفون، هدفون، نرم افزار، کامپیوتر و غیره. مهم است. در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

تقویت صدای خود یا گوینده مهم است. پس مراقب صدای خود باشید و از قبل آن را برای جلسه ضبط آماده کنید. صدا خشن، خسته و به اندازه کافی واضح نیست که بتواند کسانی را که به آن گوش می دهند جذب کند.

4. برای تولید یک پادکست موفق از تجهیزات حرفه ای استفاده کنید

به لطف کارگاه مجهز به تجهیزات ضبط صدا با کارایی بالا، فرآیند ضبط آسان تر، حرفه ای تر و با کیفیت تر خواهد بود. اکنون با پیشرفت تکنولوژی و گوشی های هوشمند می توانید به سرعت پادکست ایجاد کنید. بنابراین، بسته به دستگاهی که استفاده می کنید، سطح کیفیت صدا و کیفیت خروجی پادکست را تعیین می کنید. یک پادکستر مبتدی می‌تواند با استفاده از تلفن هوشمند یا برنامه‌هایی مانند Podbean یا Anchor (برای iPhone و Android) صدا را ضبط کند.

اولین سرمایه گذاری در این زمینه باید یک میکروفون با کیفیت باشد. زیرا صدای پس زمینه را کاهش می دهد و صدای شما را گرمتر و دلپذیرتر می کند. می توانید از یک میکروفون ثابت مانند USB Yeti Pro استفاده کنید که با سیستم های Mac و PC سازگار است. اگر در حال انجام یک مصاحبه پادکست هستید و می خواهید کیفیت صدای عالی داشته باشید، میکروفون های گران قیمت تری با عملکرد بهتر وجود دارند.

البته بهتر است یک هدست یا هدفون نیز بردارید. زیرا می توانید صدای خود را با کیفیت خوب بشنوید. هدفون هایی مانند Sennheiser HD280Pro شما را از سر و صدای اطراف جدا می کند.

5. از نرم افزار پادکست مناسب استفاده کنید

این برنامه فرآیند ویرایش صدا  گوینده رادیو را ساده و سریع می کند. برنامه اصلی مدیریت و ویرایش فایل های صوتی Audacity است که از سال 2000 مورد استفاده قرار گرفته است. این نرم افزار در سیستم های مک، کامپیوتر و لینوکس قابل استفاده است. این برنامه روزانه با ویژگی های مختلف توسعه می یابد. این ابزار رایگان برای ویرایش پادکست ها (حذف قسمت های ناخواسته، جمع آوری و ذخیره قطعات، افزودن جلوه های صوتی یا موسیقی، رفع خطاهای تراک های صوتی و غیره) مناسب است. البته نرم افزارهای پیشرفته تری در این زمینه شامل Hindenburg Journalist و Adobe Audition می شود.

این برنامه های محبوب شامل بسیاری از برنامه های آموزش آنلاین رایگان است. بنابراین می‌توانید علاوه بر اپلیکیشن‌ها یا نرم‌افزارهای تبدیل صدا، از نرم‌افزار ویرایش نیز استفاده کنید. مکالمات را می توان در نرم افزار Skype8 ضبط کرد. اکثر برنامه های گوشی های هوشمند قابلیت ضبط صدا را ارائه می دهند. قبل از ضبط صدای نهایی خود، این برنامه ها را امتحان کنید. زیرا باید اپلیکیشنی را پیدا کنید که با مدل گوشی شما مطابقت داشته باشد تا عملکرد مناسبی داشته باشید.

خدمات چت صوتی آنلاین مانند زوم نیز برای پروژه های تجاری در دسترس است. برای مثال، اگر در حال مصاحبه با مهمانان مختلف هستید. در این پلتفرم می توانید از قابلیت ضبط صدا استفاده کنید.

6. پادکست را ویرایش کنید

هنر ویرایش یا اصلاح یک فایل صوتی را بیاموزید. یک مقدمه و نتیجه گیری مناسب فایل شما را به یک پادکست حرفه ای تبدیل می کند. افزودن یک موسیقی متن خوب نیز پیام مورد نظر را تقویت می کند.

ویرایش می تواند کلمات تکراری، نویز و اشکالات صوتی کوچک را حذف کند. نرم افزار ویرایش حرفه ای یک موسیقی متن را به پادکست شما اضافه می کند. بسیاری از وب سایت ها به شما امکان دانلود یا ایجاد موسیقی را به صورت رایگان می دهند (فقط از حق چاپ آگاه باشید و از موسیقی دارای مجوز استفاده کنید).

اگر اهداف حرفه ای تری دارید، می توانید با آهنگساز در مورد تولید آهنگ دیگری صحبت کنید و آن را بخشی از ویژگی صوتی پادکست خود در نظر بگیرید. فایل صوتی را با کیفیت بالا (حداقل Kbps256) تولید کنید و متادیتای فایل را پر کنید.

7. به پادکست خود هویت بدهید

یک پادکست موفق

برای ایجاد یک پادکست موفق، باید هویت بصری خود را ایجاد کنید. با موارد زیر کار کنید:

یک نام واضح برای پادکست انتخاب کنید. مردم بر اساس خود نام به گوش دادن کشیده می شوند.

بیشتر پلتفرم‌های انتشار پادکست از شما می‌خواهند که یک معرفی بصری ارائه دهید. شما باید فضای بزرگی را به پادکست خود اضافه کنید. این تصویر در اندازه های کوچک نمایش داده می شود، بنابراین باید واضح باشد. برای اطمینان از کیفیت نمایش تصویر، آن را بزرگ کنید (حداقل 2000 پیکسل).

به توضیحات یا توضیحاتی که می خواهید همراه با نمایش دوره آنلاین ساخت  پادکست زهرا شیراحمدی بشنوید فکر کنید. البته بهینه سازی موتورهای جستجو را در نظر بگیرید. این توضیحات به دیده شدن پادکست کمک می کند. بنابراین، می‌توانید از ابزار جستجوی کلمات کلیدی مانند SEMRush برای دانستن انتظارات یا عبارات کاربران استفاده کنید.

یک وب سایت به پادکست خود اختصاص دهید. طراحی وب سایت ابزار مهمی برای تعامل با مردم، انتشار و کسب درآمد از پادکست ها است. داشتن یک وب سایت اختصاصی مزایای زیادی دارد.
 

داشبورد مدرن چه ویژگی هایی دارد؟

 


یک کنسول جدید

میز کنسول علاوه بر زیبایی، قابلیت های منحصر به فردی را در اختیار شما قرار می دهد. میز کنسول از کشوها و کابینت های زیادی استفاده می کند، بنابراین بهترین انتخاب برای قرار دادن ظروف چینی و کریستالی برای چیدمان میز ناهارخوری در اتاق نشیمن محسوب می شود. شما می توانید سبک دکوراسیون منزل خود را انتخاب کنید. اگر می خواهید میز کنسول شما ساده باشد؛ باید بگویم که شما عاشق سبک مدرن و ایده های خطی هستید. اگر طرح های منحنی و تافتی یکی از موارد مورد علاقه شماست، پس باید به شما بگویم که طرح مورد نظر شما یک طرح کلاسیک است. در مقاله زیر، ما سعی می کنیم اطلاعاتی در مورد انواع و سبک های کنسول های موثر در طراحی داخلی شما به اشتراک بگذاریم. اگر در یک اقامتگاه مدرن با سقف های تقریبا کوتاه در مقایسه با ویلاها زندگی می کنید. شما نیازی به میز کنسول کلاسیک ندارید زیرا این سبک میز فضای زیادی را اشغال می کند. از سوی دیگر، برای دکوراسیون ساده شما، بهتر است از میزهای کنسول ساده استفاده کنید که فضای زیادی در خانه شما اشغال نمی کنند و همچنان عملکردی مشابه میز کنسول کلاسیک را به شما می دهند. ست کنسول تانیل چوب با ما همراه باشید تا با سبک های کلاسیک و مدرن بیشتر از همیشه آشنا شوید و عاقلانه خرید کنید.


میزهای کنسول مدرن چه ویژگی هایی دارند؟

میز کنسول مدرن باید بسیار ساده طراحی شود و تم رنگی آن کمی با میزهای چوبی تم قهوه ای متفاوت باشد. به تصویر نشان داده شده دقت کنید. همانطور که در تصویر مشخص است در کار از منبت استفاده نشده است و از طرفی رنگ آن قهوه ای نیست. رنگ سفید اصلی ترین مولفه مورد استفاده در دکوراسیون مدرن است زیرا از تداخل رنگ ها جلوگیری می کند و به راحتی می توانید از پارامترهای جانبی با تم های رنگی منحصر به فرد و رنگارنگ استفاده کنید. همانطور که در تصویر مشخص است دو کمد برای این منظور طراحی شده و سه کشو در قسمت مرکزی کار قرار داده شده است تا روند قرار دادن وسایل را تسهیل کند. کنسول را می توانید در فضاهای مختلف از در تا اتاق خواب استفاده کنید. می توانید میز کنسول اتاق خواب خود را به شرط داشتن فضای کافی به عنوان یک میز آرایش مجلل در نظر بگیرید. سپس می توانید مراحل طراحی آن را با استفاده از لوازم رنگی دنبال کنید.
 

میز کنسول مدرن برای ایده های لوکس

می توانید از میز کنسول مدرن برای ایده های لوکس خود استفاده کنید. فقط به این دلیل که من می گویم میز کنسول ساده است و باید در تنظیمات امروزی مورد توجه قرار گیرد، به این معنی نیست که در دکوراسیون های مجلل کار نمی کند. هرچه طراحی ساده تر باشد، دسته و پایه ساده تر و از طرفی فرآیند طراحی خطی و بدون قوس و منحنی است، انتخاب مناسبی برای ایده های مدرن و لوکس شماست. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید در سمت راست و چپ کار دو کشو و دو کابینت وجود دارد که به جای دستگیره های CNC، دستگیره های چوبی دنبال می شوند. این اولین قدم برای یک سبک مدرن است.  https://www.wayfair.com/keyword.php?keyword=console+table+set از آنجایی که طرح میانی کمی متفاوت است و به رنگ خاکستری دیده می شود، می توان گفت که برای دکوراسیون های لوکس کارایی خود را بخشیده است. دستگیره های کابینت های میانی نیز برای اطمینان از کارایی کار، CNC در نظر گرفته می شوند. سپس می توانید به آینه ای که دقیقاً هم اندازه میز کنسول طراحی شده است توجه کنید که پروژه را زیباتر کرده و یک ایده سبک مدرن لوکس را برای شما به تصویر می کشد. سبک طراحی این میز کنسول شبیه تلویزیون های کمدی قدیمی است که به راحتی می توانید از این کنسول زیبا برای ایده های روستیک و نوستالژیک خود استفاده کنید. اگر فضای کافی دارید، ایده آل ترین انتخاب برای قرار دادن در اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری یا حتی اتاق خواب شما است.

ست سرویس از چوب منبت کاری شده

کنسول، میز تلویزیون، میز ناهار خوری و میز عسلی خود را به صورت ست خریداری کنید و دکوراسیونی بی نظیر در داخل منزل خود ایجاد کنید. اگر می خواهید یک میز کنسول منحصر به فرد و جذاب داشته باشید، می توانید با توجه به ایده های لوکس خود از طرح های منبت استفاده کنید. این روزها ایده های مختلفی با توجه به این سبک طراحی پیش روی شماست که طراحی میز تلویزیون و میز پذیرایی جلوی مبل با توجه به سبک طراحی میز کنسول یکی از این موارد است. . دستاوردها در دنیای مدرن برای لوکس تر کردن آن، می توانید سبک مورد نظر خود را تعریف کنید و بر اساس آن شروع به تولید ایده کنید. کنسول شما چند کشو دارد یا از چه تم رنگی پیروی می کند؟ اگر می خواهید تمام محصولات را به صورت ست خریداری کنید یا جدا از یکدیگر انتخاب کنید. این یکی از مهمترین پارامترها برای انتخاب است. دنیای مدرن امروز شما را برای انتخاب باز گذاشته است.

میز کنسول منبت کاری شده یک سبک کلاسیک است

میز کنسول یکی از پارامترهایی است که هنگام طراحی به سبک کلاسیک به شما کمک می کند. می توانید به راحتی برای طراحی داخلی لوکس و کلاسیک ایده بسازید و تصویر بهتری از فضا ایجاد کنید. همانطور که از تصاویر نشان داده شده می بینید، این سبک از میز کنسول بسیار به ایده های نوستالژیک و سنتی ما نزدیک است بنابراین ما را به یاد روزهای کودکی می اندازد. این یعنی ایده های کلاسیک نابی که در دکوراسیون مجلل به شما کمک می کند. زیرا قسمت کناری میز کنسول به شکل منحنی طراحی شده است و این سبک طراحی برای طراحی مدرن انتخاب مناسبی نیست; زیرا سادگی و خطوط نرم از اجزای اصلی طراحی داخلی مدرن هستند. با استفاده از چند کشو و دو کمد، روند طراحی این کار دنبال شده است. اگر صاحب سبک هستید و می خواهید از دکوراسیون کلاسیک و دیگر عناصر داخلی خانه خود استفاده کنید، خرید این کنسول زیبا برای طراحی اتاق نشیمن را به شما پیشنهاد می کنیم.
 

حرف آخر در مورد میز کنسول مدرن و کلاسیک

همانطور که در مقاله قبل خواندید، میز کنسول با سبک های مختلف و ایده های بسیار متفاوت در دسترس شماست. می توانید برای دکوراسیون های خطی و مدرن خود از میزهای ساده و بدون اکسسوری استفاده کنید و برای ایده های کلاسیک خود از میزهای خطی و منحنی استفاده کنید تا سبک ایده خود را نشان دهید. این که این روزها سرویس میز تلویزیون، میز پذیرایی، میز قهوه خانه و میز کنسول به صورت یک ست در اختیار شما قرار می گیرد نیز چیزی است که دکوراسیون شما را منحصر به فرد جلوه می دهد. شما به راحتی می توانید این تصویر را با توجه به تم رنگی که به آن علاقه دارید برجسته کنید. برای قرار دادن ظروف در اتاق نشیمن در کنار میز ناهارخوری می توانید از میز کنسول استفاده کنید. قرار دادن میز کنسول در راهروی مجلل برای قرار دادن گل و گلدان برای یک پذیرایی خاص از دیگر مواردی است که پیش روی شماست. قرار دادن میز کنسول به عنوان میز آرایش در اتاق خواب اصلی و قرار دادن میز کنسول به عنوان یک قطعه لوکس در اتاق نشیمن پارامترهایی هستند که باید انتخاب کنید. امیدواریم مطالب ارائه شده در مورد میز کنسول کلاسیک و مدرن برای شما عزیزان جذاب باشد و از این پس بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر تجربه ای در این زمینه کسب کرده اید می توانید آن را در قسمت نظرسنجی  تانیل چوب با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
 

خرید کارتریج اصل

 

تفاوت بین کارتریج اصلی و کارتریج مهندسی شده

کارتریج ها یکی از مهم ترین و حیاتی ترین مواد مصرفی در پرینترهای لیزری و پرینترهای جوهرافشان هستند. اما تهیه و خرید آنها همواره یکی از دغدغه های اصلی کاربران بوده است. اگر نمی دانید رنگ طرح چیست و چه تفاوتی با کارتریج اصلی دارد، لطفا ادامه این مقاله را تا حد امکان با دقت مطالعه کنید. در این تاپیک در مورد انواع کارتریج طراح و کارتریج اصل و تفاوت آنها با یکدیگر و مزایا و معایب هر کدام صحبت کردیم. پس تا آخر با ما باشید.

کارتریج اصلی چیست؟

کارتریج اصلی یا OEM (سازنده تجهیزات اصلی) کارتریجی است که توسط یک تولید کننده بزرگ چاپگر ساخته می شود. کارتریج های اصلی با بالاترین کیفیت و دقت ساخته می شوند و سازندگان معتقدند این کارتریج ها راه حل ایده آلی برای ارائه بهترین کیفیت چاپ و بهترین عملکرد چاپگر هستند. همه برندهای اصلی چاپگر، کارتریج، تونر و جوهر محصولات خود را تولید می کنند. این بدان معناست که کارتریج های اچ پی توسط اچ پی، کارتریج های کانن توسط کانن و کارتریج های سامسونگ توسط سامسونگ تولید می شوند.

مزایای کارتریج اصلی

طبق گفته سازندگان این محصول، کارتریج های اورجینال پس از تست های فنی متعدد تولید می شوند که به همین دلیل احتمال ایراد آن بسیار کم است. در زیر ما 6 مزیت استفاده از کارتریج اصلی را که توسط سازندگان آن ادعا شده است مورد بحث قرار داده ایم:

1- استفاده از تونر، جوهر و قطعات با کیفیت بالا در تولید کارتریج اصلی

2- ارائه چاپ با کیفیت و عالی

3- سازگاری 100% با دستگاه های هم برند

4- اطمینان از عملکرد چاپگر پس از استفاده از کارتریج اصلی

5- شناسایی محل چاپگر و برخورد با خطاهای نصب

6- عمر پرینتر را افزایش دهید

نقطه ضعف اصلی کارتریج اصلی

بزرگترین و البته تنها مشکل کارتریج اورجینال که باعث می شود برخی از کاربران نتوانند کارتریج اورجینال را خریداری کنند، قیمت بالای این قطعه است. بسیاری از کاربران چاپگر با پشته هایی از اسناد برای چاپ روزانه سروکار دارند. در چنین مواقعی قیمت بالای کارتریج اصلی می تواند بر تصمیم افراد برای استفاده از کارتریج اصلی تاثیر بسزایی داشته باشد. مخصوصاً زمانی که بتوان همان مدل را با قیمت مناسب تری تهیه کرد.

گاهی اوقات هزینه اصلی یک کارتریج به دلیل شهرت و اعتبار برند سازنده است و تصور این است که کارتریج طراح ممکن است کارایی یکسانی برای مصرف کنندگان داشته باشد. اما آیا این فرض درست است و آیا می توانید از پاسیوهای طراح برای صرفه جویی در هزینه استفاده کنید؟ برای درک پاسخ این سوال ابتدا باید مفهوم طراحی کارتریج را درک کنیم.

کارتریج طراح چیست؟

کارتریج طراح به کارتریجی گفته می‌شود که توسط سازندگانی غیر از نسخه اصلی ساخته شده است. طراحی و مشخصات این کارتریج ها شباهت زیادی به کارتریج اصلی و حتی گاهی با کیفیتی مشابه دارد. شرکت های سازنده کارتریج های طراح تمام قطعات کارتریج را خودشان می سازند و سعی می کنند این قطعات را با انواع پرینترها سازگار کنند.

تصور مشترکی در میان مصرف کنندگان وجود دارد که جعبه های طراح جعلی هستند و کیفیت چاپ پایینی دارند، که ممکن است کاملاً درست نباشد. انواع جعبه طراحی دارای سطوح مختلف کیفیت و عملکرد هستند، بنابراین مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید جعبه طراحی باید در نظر گرفته شود، خرید از یک فروشنده معتبر است.

به یاد داشته باشید وقتی پرینتر می‌خرید، به نمایندگی‌های معتبر مراجعه می‌کنید و کارتریج درجه یک تهیه می‌کنید، نه تنها کیفیت کارتریج اصلی را خواهید داشت، بلکه می‌توانید از قطعه در چاپ‌های مختلف استفاده کنید. زیرا فاز اول طراحی کارتریج به پرینترهای مختلف متصل است و محدودیتی ندارد.

مزایای استفاده از کارتریج های طراحی

اگر کارتریج طراح را از یک مرکز مورد اعتماد خریداری کنید، می توانید از بیشتر مزایای کارتریج اصلی بهره مند شوید و در عین حال هزینه کمتری برای هر خرید پرداخت کنید. هزینه استفاده از کارتریج طراح حداقل 50 درصد کمتر از هزینه کارتریج اصلی است. این بدان معناست که چاپ با کیفیت را با قیمت پایین تری دریافت می کنید.

یکی دیگر از مزایای طراحی کارتریج، صرفه جویی در زمان است در دسترس بودن کارتریج‌های طراحی با کیفیت بالا که با اکثر چاپگرهای قدیمی و جدید سازگار هستند، دردسر پیدا کردن کارتریج مناسب را کاهش می‌دهد و زمان بسیار کمتری را برای خرید کارتریج مناسب صرف می‌کند.

معایب استفاده از کارتریج های طراح

خرید کارتریج تونر از یک منبع نامعتبر می تواند باعث ایجاد مشکل در چاپگر شما شود. کارتریج های بی کیفیت ارائه شده توسط این سایت ضمن ارائه پرینت های بی کیفیت و بی کیفیت، احتمال آسیب دیدن چاپگر اصلی را نیز افزایش می دهد و در نهایت می تواند هزینه بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد.

دلیل اصلی اینکه کاربران برای استفاده از کارتریج‌های طراح زحمت می‌کشند، آسیب دیدن چاپگر است. احتمالاً بارها شنیده اید که اگر چاپگر شما مشکل دارد و از کارتریج طراح استفاده می کند، نمی توانید از گارانتی استفاده کنید. اما حقیقت این است که استفاده از کارتریج طراح بدون بررسی مشکل چاپگر، گارانتی شما را برای هیچ برندی باطل نمی کند.

نماینده فروش برند سازنده باید بتواند دخالت جوهر طراح در آسیب ناشی از چاپگر را اثبات کند و تنها در این صورت از خدمات گارانتی محروم خواهید شد. البته فراموش نکنید که احتمال ایجاد مشکل در چاپگر از روی کارتریج بسیار کم است.
 

3 راه برای تشخیص یک کارتریج اصلی از یک طراح

هنگام خرید کارتریج، استفاده از آن را با نیاز خود و فروشنده توصیه می کنیم. همچنین قبل از خرید، اطلاعات کافی در مورد کارتریج های مورد نیاز خود به دست آورید. دانستن بیشتر در مورد کارتریج های سازگار با چاپگرتان به شما در خریدهای آینده کمک می کند. در عین حال باید بتوانید کارتریج های اصلی و طراحی شده را تشخیص دهید. برای تمایز بین کارتریج های اصلی و دیزاینر می توانید از موارد زیر استفاده کنید:

1- در عملکرد عالی کارتریج های اصلی شکی نیست; اما اگر کارتریج شما در فرآیند چاپ با مشکل مواجه شد و کیفیت چاپ مورد انتظار را ارائه نکرد، می توان آن را کارتریج ساخت یک تامین کننده نامعتبر دانست و در نتیجه کارایی بسیار پایینی دارد.

2- روی کارتریج اول نام شرکتی که سازنده اصلی است حک می شود. این بار هولوگرام این شرکت با تکنولوژی پیشرفته و منحصر به فرد بسته بندی شده است. نام سازنده و تامین کننده نیز روی کارتریج طراحی مشخص شده است. اما هولوگرام آن کیفیتی مشابه نسخه اصلی ندارد.

هولوگرام کارتریج HP اصل

3. قیمت کارتریج اصلی بسیار بالاست همانطور که بارها شنیده ایم شرکت های تولید کننده تجهیزات اداری با فروش گرانتر لوازم جانبی کاهش قیمت تجهیزات خود را جبران می کنند. اما قیمت خودروی طراح بسیار پایین است، 50 درصد کمتر از مدل اصلی.

چرا بهتر است از کارتریج طراح استفاده کنیم؟

همانطور که بارها در این مطلب تاکید کرده ایم، کارتریج های طراحی ممتاز به اندازه کارتریج های اصلی قابل اعتماد هستند. البته به شرطی که از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. بد نیست بدانید که برخی از انواع کارتریج های طراحی موجود در بازار دارای استانداردهای برندهای مطرح مانند اچ پی بوده و مورد تایید غول های این حوزه قرار گرفته اند. دلایل اصلی که چرا می‌توانید با خیال راحت از کارتریج‌های طراحی برتر برای دستگاه‌های چاپگر استفاده کنید، موارد زیر است:

کارتریج طرح نسبت به کارتریج اصلی قیمت مناسبی دارد

استفاده از کارتریج های طراح می تواند بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه های چاپ باشد. این کارتریج ها هزینه های شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند زیرا جوهر بیشتری نسبت به نمونه اصلی دارند.

کارایی و عملکرد قابل قبول طراحی کارتریج

ترکیب جوهر و تونر مورد استفاده در کارتریج Premium Design به قدری به اصل نزدیک است که می تواند هر گونه تفاوت در کیفیت تصویر را از بین ببرد. در بیشتر موارد، یک کارتریج طراح می تواند ارزش و کارایی یکسانی را با کارتریج اصلی ارائه دهد. هزینه پایین و کیفیت چاپ قابل قبول دلیل اصلی انتخاب کارتریج های طراح به جای اصل هستند.

نمونه چاپ با کارتریج اصلی و سازگار

برخی از کاربران ممکن است نگران خشک شدن جوهر و گرفتگی سر چاپ کارتریج طراحی شده باشند. در کارتریج اصلی از مواد شیمیایی برای جلوگیری از این اتفاق استفاده می شود. اما با وجود این مشکل باید بدانید. هنوز هم می توانید از کارتریج های طرح برتر استفاده کنید. برای جلوگیری از این آسیب کافی است برای هر 3-4 بار استفاده از کارتریج طراح از کارتریج اصلی استفاده کنید.

گارانتی رسمی کارتریج از طرف سازنده وجود دارد

احتمال خطا و نقص در کارتریج طراحی کلاس اول بسیار کم است. اما داشتن گارانتی معتبر می تواند خیال شما را راحت کند. کارتریج های طرح پریمیوم با گارانتی معتبر به کاربران ارائه می شود و این مشکل یکی از نقاط قوت اصلی آنها محسوب می شود.

کلمات اخر

خرید یک کارتریج درجه یک می تواند بسیار ارزان تر از خرید محصول اصلی باشد. امیدواریم با مطالعه این اطلاعات و درک مفهوم این مقاله بتوانید کارتریج اصلی را از کارتریج طرح تشخیص دهید. اگر قصد خرید کارتریج با کیفیت و با گارانتی معتبر را دارید، حتما به سایت فروشگاه آوای فرهنگ آریا مراجعه کنید.
 

ادامه مقاله: تفاوت کارتریج طرح و کارتریج اصل

یک پلاگین بسیار ساده CAPTCHA برای جلوگیری از هرزنامه وردپرس

یک پلاگین بسیار ساده CAPTCHA برای جلوگیری از هرزنامه وردپرس

افزونه Really Simple CAPTCHA Anti Spam WordPress یکی از افزونه هایی است که برای هر سایت وردپرسی بسیار ضروری است و نبود این دسته می تواند باعث افزایش اسپم سایت شما شود. افزونه Really Simple CAPTCHA از دسته افزونه هایی است که با استفاده از آن می توانید از ارسال نظرات این افزونه جلوگیری کنید، ورود و ثبت هرزنامه در سایت بسیار آسان است. در ادامه این مقاله به معرفی ویژگی های این افزونه می پردازیم پس با ما همراه باشید.

یک پلاگین بسیار ساده CAPTCHA

همانطور که از نام این افزونه وردپرس پیداست، کار با آن بسیار آسان است و این سادگی به سطح امنیت وب سایت شما می رسد. در صفحه این افزونه برچسبی با همین مشکل وجود دارد: "این افزونه به تنهایی نمی تواند از وب سایت شما محافظت کند، برای محافظت بهتر می توانید از افزونه های دیگر استفاده کنید." یک روش پلاگین CAPTCHA بسیار ساده.

نحوه کار این افزونه بسیار ساده است و بر خلاف بسیاری از راه حل های دیگر PHP CAPTCHA، از PHP و توابع خواندن کد استفاده نمی کند، بلکه به عنوان فایل های موقت ذخیره می شود. این به شما امکان می دهد بدون نگرانی در مورد تداخل با سایر کدها یا افزونه ها از آن استفاده کنید.

در این افزونه زمانی که یک CAPTCHA تولید می شود، دو فایل برای آن ساخته می شود. یکی یک فایل تصویری CAPTCHA و دیگری یک فایل متنی است که پاسخ صحیح CAPTCHA را ذخیره می کند.

دو فایل دارای پیشوند یکسان (تصادفی) در نام فایل خود هستند (به مثال زیر مراجعه کنید)

به عنوان مثال، "a7hk3ux8p.png" و "a7hk3ux8p.txt". در این مثال و نمونه دیگر، وقتی پاسخ دهنده به تصویر "a7hk3ux8p.png" به "K5GF" پاسخ می دهد، Really Simple CAPTCHA هش "K5GF" را محاسبه می کند و آن را با هش ذخیره شده در "a7hk3ux8p.txt" مقایسه می کند و اگر مطابقت داشته باشند، پاسخ صحیح تایید می شود.

نحوه پیکربندی افزونه CAPTCHA واقعا ساده است

لطفا توجه داشته باشید که قبل از نصب و فعال سازی هر افزونه وردپرس، یک نسخه پشتیبان کامل از سایت و فایل های پایگاه داده خود بگیرید

ابتدا افزونه را دانلود کرده و روی وردپرس خود نصب کرده و فعال کنید.

سپس برای پیکربندی افزونه باید از منوی تنظیمات (طبق تصویر) به گزینه Easy CAPTCHA مراجعه کنید.

با انتخاب این گزینه وارد صفحه تنظیمات این افزونه می شوید

بله همانطور که می بینید در کنار این منو گزینه هایی وجود دارد که به شما امکان استفاده از کد کپچا را در بخش های مختلف می دهد مانند: صفحه ورود (بخشی از سایت که نیاز به دسترسی کاربر دارد)، صفحه ثبت نام، قسمت نظرات، بازیابی رمز فراموش شده.

همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، سه حالت مختلف برای انتخاب وجود دارد که به شما امکان می‌دهد یکی از حالت‌هایی را انتخاب و فعال کنید که به بهترین وجه مناسب کاربران و اتصالات شما است.

گزینه اول مخفی است

این گزینه کد کپچا را برای گیرنده واقعی پنهان می کند و برای اجرای دستور به پیوند نیاز دارد

گزینه دوم ساده است

این گزینه به شما این امکان را می دهد که به زور یک مثال (تصویر کپچا) را روی کاربر و لینک قرار دهید که بهترین گزینه و توصیه ما به شماست، زیرا کدها را از فایل های داخلی سایت فراخوانی می کند و نیازی به اتصال سایت به https://www.google.com/recaptcha نیست و بسیار سریعتر کار می کند.

گزینه سوم reCaptcha است

این گزینه به شما این امکان را می دهد که از وب سایت گوگل کپچا که آدرس آن در بالا ذکر شده است برای قالب ها استفاده کنید، با انتخاب این گزینه می توانید دو کد فیلد کلید و کلید مخفی را از گوگل کپچا دریافت کرده و در کادرها وارد کنید تا تصویر کپچای سایت شما فعال شود.

برای استفاده با افزونه فرم تماس

همانطور که می دانید افزونه های وردپرس متن باز هستند و توسط برنامه نویسان قابل ویرایش هستند. می توانید از این افزونه به همراه فرم تماس خود (فرم تماس 7) استفاده کنید. به روش های زیر توجه کنید:

ابتدا یک نمونه از یک کلاس کپچا واقعا ساده ایجاد کنید:

$captcha_instance = yeni ReallySimpleCaptcha();

شما می توانید متغیرهای نمونه را به دلخواه تغییر دهید.

// رنگ پس زمینه تصویر CAPTCHA را به سیاه تغییر دهید

$capcha_instance->bg = line(0, 0, 0);

یک کلمه تصادفی برای کپچا ایجاد کنید.

$okwu = $captcha_instance->generate_random_word();

یک فایل تصویری و یک فایل متنی مربوطه را در یک دایرکتوری موقت ایجاد کنید.

پیشوند $ = mt_rand ();

$captcha_instance->generate_image($prefix, $cuvânt);

سپس تصویر را نشان دهید و به پرسشگر پاسخ دهید. پاسخ را با دقت بررسی کنید.

$daidai = $captcha_instance-> duba (پیشوند $، $the_answer_from_respondent);

افزونه Really Simple CAPTCHA Anti Spam WordPress یکی از افزونه هایی است که برای هر سایت وردپرسی بسیار ضروری است و نبود این دسته می تواند باعث افزایش اسپم سایت شما شود. افزونه Really Simple CAPTCHA از دسته افزونه هایی است که با استفاده از آن می توانید از ارسال نظرات این افزونه جلوگیری کنید، ورود و ثبت هرزنامه در سایت بسیار آسان است. در ادامه این مقاله به معرفی ویژگی های این افزونه می پردازیم پس با ما همراه باشید.

یک پلاگین بسیار ساده CAPTCHA

همانطور که از نام این افزونه وردپرس پیداست، کار با آن بسیار آسان است و این سادگی به سطح امنیت وب سایت شما می رسد. در صفحه این افزونه برچسبی با همین مشکل وجود دارد: "این افزونه به تنهایی نمی تواند از وب سایت شما محافظت کند، برای محافظت بهتر می توانید از افزونه های دیگر استفاده کنید." یک روش پلاگین CAPTCHA بسیار ساده.

نحوه کار این افزونه بسیار ساده است و بر خلاف بسیاری از راه حل های دیگر PHP CAPTCHA، از PHP و توابع خواندن کد استفاده نمی کند، بلکه به عنوان فایل های موقت ذخیره می شود. این به شما امکان می دهد بدون نگرانی در مورد تداخل با سایر کدها یا افزونه ها از آن استفاده کنید.

در این افزونه زمانی که یک CAPTCHA تولید می شود، دو فایل برای آن ساخته می شود. یکی یک فایل تصویری CAPTCHA و دیگری یک فایل متنی است که پاسخ صحیح CAPTCHA را ذخیره می کند.

دو فایل دارای پیشوند یکسان (تصادفی) در نام فایل خود هستند (به مثال زیر مراجعه کنید)

به عنوان مثال، "a7hk3ux8p.png" و "a7hk3ux8p.txt". در این مثال و نمونه دیگر، وقتی پاسخ دهنده به تصویر "a7hk3ux8p.png" به "K5GF" پاسخ می دهد، Really Simple CAPTCHA هش "K5GF" را محاسبه می کند و آن را با هش ذخیره شده در "a7hk3ux8p.txt" مقایسه می کند و اگر مطابقت داشته باشند، پاسخ صحیح تایید می شود.

نحوه پیکربندی افزونه CAPTCHA واقعا ساده است

لطفا توجه داشته باشید که قبل از نصب و فعال سازی هر افزونه وردپرس، یک نسخه پشتیبان کامل از سایت و فایل های پایگاه داده خود بگیرید

ابتدا افزونه را دانلود کرده و روی وردپرس خود نصب کرده و فعال کنید.

سپس برای پیکربندی افزونه باید از منوی تنظیمات (طبق تصویر) به گزینه Easy CAPTCHA مراجعه کنید.

با انتخاب این گزینه وارد صفحه تنظیمات این افزونه می شوید

بله همانطور که می بینید در کنار این منو گزینه هایی وجود دارد که به شما امکان استفاده از کد کپچا را در بخش های مختلف می دهد مانند: صفحه ورود (بخشی از سایت که نیاز به دسترسی کاربر دارد)، صفحه ثبت نام، قسمت نظرات، بازیابی رمز فراموش شده.

همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، سه حالت مختلف برای انتخاب وجود دارد که به شما امکان می‌دهد یکی از حالت‌هایی را انتخاب و فعال کنید که به بهترین وجه مناسب کاربران و اتصالات شما است.

گزینه اول مخفی است

این گزینه کد کپچا را برای گیرنده واقعی پنهان می کند و برای اجرای دستور به پیوند نیاز دارد

گزینه دوم ساده است

این گزینه به شما این امکان را می دهد که به زور یک مثال (تصویر کپچا) را روی کاربر و لینک قرار دهید که بهترین گزینه و توصیه ما به شماست، زیرا کدها را از فایل های داخلی سایت فراخوانی می کند و نیازی به اتصال سایت به https://www.google.com/recaptcha نیست و بسیار سریعتر کار می کند.

گزینه سوم reCaptcha است

این گزینه به شما این امکان را می دهد که از وب سایت گوگل کپچا که آدرس آن در بالا ذکر شده است برای قالب ها استفاده کنید، با انتخاب این گزینه می توانید دو کد فیلد کلید و کلید مخفی را از گوگل کپچا دریافت کرده و در کادرها وارد کنید تا تصویر کپچای سایت شما فعال شود.

برای استفاده با افزونه فرم تماس

همانطور که می دانید افزونه های وردپرس متن باز هستند و توسط برنامه نویسان قابل ویرایش هستند. می توانید از این افزونه به همراه فرم تماس خود (فرم تماس 7) استفاده کنید. به روش های زیر توجه کنید:

ابتدا یک نمونه از یک کلاس کپچا واقعا ساده ایجاد کنید:

$captcha_instance = yeni ReallySimpleCaptcha();

شما می توانید متغیرهای نمونه را به دلخواه تغییر دهید.

// رنگ پس زمینه تصویر CAPTCHA را به سیاه تغییر دهید

$capcha_instance->bg = line(0, 0, 0);

یک کلمه تصادفی برای کپچا ایجاد کنید.

$okwu = $captcha_instance->generate_random_word();

یک فایل تصویری و یک فایل متنی مربوطه را در یک دایرکتوری موقت ایجاد کنید.

پیشوند $ = mt_rand ();

$captcha_instance->generate_image($prefix, $cuvânt);

سپس تصویر را نشان دهید و به پرسشگر پاسخ دهید. پاسخ را با دقت بررسی کنید.

$daidai = $captcha_instance-> duba (پیشوند $، $the_answer_from_respondent);
 

 

 اگر درست است ادامه دهید. در غیر این صورت، پاسخ دهنده را مسدود کنید - زیرا او شبیه یک شخص نیست.


در نهایت، تصاویر و تصاویر موقت را حذف کنید زیرا دیگر استفاده نمی شوند.

$captcha_instance->remove($prefix);

امیدواریم این آموزش و معرفی افزونه وردپرس برای شما کاربر گرامی سایت بلاگتون مفید واقع شود.برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید.
 

ادامه مطلب: https://blogten.ir/really-simple-captcha-pl/

جراحی کانتورینگ بدن و انواع آن

 


کاهش وزن پس از رژیم غذایی، جراحی معده یا بارداری می تواند منجر به تغییراتی در شلی پوست شود. مجسمه سازی بدن یکی از روش هایی است که به شما کمک می کند فرم بدنی جدید و بهتری داشته باشید.

کانتورینگ بدن یک روش جراحی است که به بهبود ظاهر پوست و بافت پس از کاهش وزن شدید کمک می کند.

جراحی کانتورینگ بدن ممکن است شامل برداشتن پوست اضافی زیر شکم، لیپوساکشن، لیفت های مختلف مانند لیفت بازو، لیفت اندام تحتانی، لیفت داخلی ران باشد.

لیفت سینه، یعنی بزرگ کردن سینه یکی از روش‌های جراحی است که به تغییر شکل سینه‌ها و رفع چربی و افتادگی پوست سینه‌ها پس از بارداری و شیردهی کمک می‌کند.

مقدمه ای بر جراحی کانتورینگ بدن

اگر به دنبال راهی برای خلاص شدن از شر چربی های اضافی هستید، لیفت بدن 360 درجه یا کانتورینگ بدن گزینه مناسبی است. در تمام قسمت های بدن.

کانتورینگ بدن از ترکیبی از تکنیک‌های مختلف برای حجاری و کانتور کردن کل شکم استفاده می‌کند که در مقایسه با تامی تاک و لیپوساکشن یک مرحله اضافی است. این روش شامل برداشتن چربی و پوست اضافی در اطراف کمر، پشت و شکم است. سپس عضلات شکم تا حدی کشیده می شوند تا شکل و شکل قسمت میانی، پشت و پهلوها را تغییر دهند.

برخی از جراحان نیز از روش‌های نوآورانه خود برای دستیابی به نتایج شگفت‌انگیز با کانتورینگ بدن استفاده می‌کنند و رویکردی سفارشی برای هر بیمار ارائه می‌دهند و این روشی است که اکثر جراحان از آن استفاده می‌کنند. . تمرینات فرم دهی بدن عبارتند از: لیفت بازو، لیفت سینه، لیفت شکم، کمر و ران.

جراحی بای پس چیست؟

عموماً در بسیاری از موارد پس از کاهش وزن شدید، بیماران تحت عمل جراحی کانتورینگ بدن قرار می گیرند. عمل لیفتینگ معمولا زمانی انجام می شود که میزان افتادگی پوست بیش از حد باشد یا زمانی که لیپوساکشن نتایج خوبی به همراه ندارد.

در بسیاری از موارد، چندین عمل جراحی به طور همزمان انجام می شود. بنابراین، پزشک بدن و سبک زندگی بیمار را به دقت بررسی می کند تا بهترین تکنیک جراحی را تعیین کند.

جراحی کانتورینگ بدن

کانتورینگ بدن 360 درجه با بیهوشی عمومی انجام می شود. این روش با ایجاد برش های استراتژیک در نواحی مرکزی بدن بیمار انجام می شود. این برش ها به جراح اجازه می دهد تا با لیپوساکشن بدون کشش پوست به رسوبات چربی دسترسی پیدا کند. بعد از اینکه بدن شما کاملاً تراشیده شد، برش ها بسته می شوند. جراحی حدود 4-6 ساعت طول می کشد.

جراحی کانتورینگ بدن چه کاری می تواند انجام دهد؟

روش های جراحی پیشرفته مانند برداشتن چربی از نواحی خاص به صورت 360 درجه و تزریق چربی در نواحی دیگر ظاهر فرد را تغییر می دهد.

کانتورینگ بدن اغلب شامل لیپوساکشن با لیفت کامل برای افزایش خطوط جذاب بدن است که یک تکنیک حذف چربی است. کانتورینگ بدن راه حلی برای کاهش وزن نیست، بلکه بهترین ابزار کاهش چربی سرسخت است که با ورزش و رژیم غذایی از بین نمی رود. این روش، همراه با لیفت بدن، به مجسمه سازی بدن و خلاص شدن از شر چربی های ناخواسته کمک می کند. جراحی کانتورینگ بدن، لیفت بدن و لیپوساکشن می توانند نتایج چشمگیرتری را ارائه دهند.

انواع جراحی کانتورینگ بدن

از روش های کانتورینگ بدن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

I-لیپوساکشن

لیپوساکشن محبوب ترین روش جراحی است. کاندیدای مناسب برای این روش جراحی افرادی هستند که به وزن ایده آل و ثابتی رسیده اند، اما از وجود چربی های موضعی که با وجود ورزش و رژیم غذایی حذف نشده اند، ناراضی هستند. اگرچه لیپوساکشن تحت بیهوشی عمومی انجام می شود، اما به عنوان یک عمل جراحی سرپایی در نظر گرفته می شود.
 

ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی یا تامی تاک یک عمل جراحی است که بر روی شکم انجام می شود. در این روش جراحی، یک برش طولانی از یک طرف ران تا انتهای دیگر ایجاد می‌شود تا پوست و چربی اضافی برداشته شود و همچنین عضلات شکم کشیده شوند.

زنان و مردانی که از سلامت جسمانی و بدنی کامل برخوردارند، اما از تجمع چربی اضافی روی شکم خود خسته شده اند و با وجود ورزش و رژیم غذایی نمی توانند به نتایج دلخواه برسند، می توانند از مزایای ابدومینوپلاستی بهره مند شوند. افرادی که می خواهند در آینده بعد از ابدومینوپلاستی وزن کم کنند یا باردار شوند باید عمل را به تعویق بیندازند.

تقویت سینه

لیفت سینه

لیفت سینه شکل دیگری از کانتورینگ بدن است که هدف آن برداشتن پوست اضافی و تغییر شکل سینه است. این جراحی را می توان در یکی از سه مکان زیر انجام داد.

دور هاله بنفش روی سینه

اطراف هاله قهوه ای زیر سینه

روی چین های طبیعی زیر سینه

گاهی لازم است نوک پستان عوض شود و در موقعیت بالاتری قرار گیرد.

بازو

بازولیفت بازو یا براکیوپلاستی نوعی جراحی کانتورینگ بدن است که برای برداشتن پوست اضافی از قسمت فوقانی بازو انجام می شود. نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که لیفت بازو جایگزین کاهش وزن نیست و افرادی که خواهان این جراحی هستند باید وزن مناسبی داشته باشند.

در حین عمل یک برش طولی بین آرنج و زیر بغل ایجاد می شود. البته می توان برش را با توجه به آناتومی بیمار کوتاه کرد. پوست اضافی، چربی و باقی مانده های پوست را بلند می کند تا زیبایی بازوها را بهبود بخشد.

دویدن بالابر

بلند کردن - دویدن

لیفت ران یکی از روش های مختلف جراحی بدن است که برای برداشتن پوست و چربی اضافی از قسمت داخلی ران ها انجام می شود. برای انجام جراحی، برش بلندی در قسمت داخلی ران ایجاد می شود که قطعاً جای زخم طولانی خواهد بود.

و به خوبی، جایی که جای زخم است و در خط بیکینی پنهان خواهد شد. پوست و چربی اضافی از محل برش برداشته می شود و یک پانسمان روی آن ناحیه قرار می گیرد.

چه کسانی می توانند تحت عمل جراحی بدن قرار گیرند؟

بزرگسالان با 30 درصد وزن ایده آل خود پوست صاف و قدرت عضلانی خوبی دارند.

افراد سالمی که هیچ بیماری زمینه ای یا خطرناکی ندارند و می توانند عمل را به خوبی تحمل کنند و پس از آن به سرعت بهبود می یابند.

افراد غیر سیگاری و افرادی که سبک زندگی سالمی دارند.

افرادی که دیدگاه مثبت و اهداف روشن و منطقی برای کانتورینگ بدن دارند.

افرادی که در هر قسمتی از بدن که به رژیم غذایی و ورزش مقاوم است، رسوب چربی اضافی دارند.

افرادی که می خواهند بعد از کاهش وزن از شر پوست و چربی اضافی بدن خلاص شوند.

افرادی که می خواهند بعد از بارداری و زایمان پوست وسط بدن را سفت و سفت کنند.

قبل از جراحی کانتورینگ بدن مراقب باشید

بسته به قسمت بدن درگیر و میزان چربی برداشته شده از بدن، این جراحی ها از جزئی تا بزرگ متغیر هستند. مجسمه سازی بدن معمولاً یک جراحی بزرگ است و برای اطمینان از موفقیت این روش نیاز به آمادگی دارد. خوب و با موفقیت همچنین باید از قبل یک برنامه بهبودی تهیه کنید تا همه چیزهایی که نیاز دارید داشته باشید. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا برای جراحی مجسمه سازی بدن آماده شوید.

قبل از جراحی حداقل دو لیتر آب در روز بنوشید.

قبل از درمان لوسیون را از روی پوست خود بردارید.

موهای بدن را در نزدیکی ناحیه تحت درمان کوتاه کنید.

از شب قبل از عمل تا بعد از جراحی غذا نخورید.

مصرف نوشیدنی های الکلی و مواد حاوی کافئین نیز حداقل یک روز قبل از عمل ممنوع است.
 

مراجعه به مرجع: https://payju.ir/content/پیکرتراشی-در-شیراز

آهنگ جدید احمد سلو به نام «شازده خانوم شما ملکه ی ذهن منی»Musicdel | موزیکدل

 متن آهنگ احمد سلو شازده خانوم

بیا جم و جورم کن ازادما دورم کن

دلگیرم از این دنیا یه نقطه ی کورم کن

بیا جم و جورم کن حالم بده خوبم

چشمات همه دنیامه چشمات و مهمونم کن

 

(شازده خانم شازده خانم شما ملکه ی ذهن منی

شازده خانم شازده خانم اومدی که فقط دل ببری)

 

شرقی ترین خورشید هر صبحمی ای بانوی شرقی

من بی تو کویرم ببار رو تنم ای بارون شرجی

اخ چقدر نابی و جذابی و چقدر ناز داره چشمات

ماه شب چهاردمی همراهی دل میبره چشمات

 

ذره ذره بند بند تو وجودمی دلیل یه لبخند

تو طول روزمی عشق تو تو قلبم تو رگ و خونمی

بی هیله بی ترفند همه وجودمی

https://musicdel.ir/single-tracks/234785/

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد